Best på Kundeservice i 4. Kvartal

Hvert kvartal gjennomfører Polarfakta en uavhengig undersøkelse hvor de kårer landets beste kundeservice blandt samtlige kraftleverandører. Og det er med stor stolthet vi kan si at vi igjen har vunnet kundeserviceprisen. Vi har nå vunnet denne prisen hvert kvartal i 2018.
Det er vi selvsagt svært fornøyd med, det betyr nemlig at vi er god til å ta være på kundene våre.

Her er noen uttalelser fra personene som ringer og vurderer oss:

«Veldig god og dyktig kundebehandler. Gir grundig og god informasjon om produktene.»

«Fantastisk flink kundebehandler og selger. Jeg begynner og avslutte samtalen etter spørsmål om gjennomfakturering, men da henter han meg inn igjen og spør om hvilken strømavtale jeg har i dag. Gir masse god og utfyllende informasjon om det de kan tilby. Sender meg info på SMS.»

«Raskt svar, og meget dyktig kundebehandler som tilbyr oppfølging og vil ha meg som kunde.»

Så om du har spørsmål om eller relatert til strømmen håper vi du tar kontakt med oss, vi ser frem til å høre fra deg. Og vi lover å holde kvaliteten vi har hatt på kundeservice i 2018 også i 2019.

Ha en fin førjulstid 🙂
Serviceinnstilt hilsen, Svein, Monica, Kristian, Ørjan og Kirsten!