Best på kundeservice

År etter år har Hallingkraft blitt kåret til landets beste strømselskap når det gjelder kundeservice og kundeveiledning. Kåringen utføres av Polarfakta, et uavhengig selskap som hvert kvartal gjennomfører en kundetilfredsundersøkelse.Totalt sett blir rett i underkant av 50 strømselskap vurdert hvert kvartal.
Kriteriene Polarfakta vektlegger i sine undersøkelser er:

Svartid & Meny 
Kundebehandleren – Kvalitet – Produktkunnskap
Åpningstider

Vi er utrolig stolt av at vi gang på gang vinner denne kåringen.

Denne utnevnelsen motiverer oss bare til å bli enda bedre på å hjelpe våre kunder, om det skulle være spørsmål om valg av strømavtale, faktura, fordelsprodukter eller andre strømrelaterte spørsmål, vil vi være her for å hjelpe vår kunde på best mulig måte. Vi jobber hele tiden for å ha den beste produktkunnskapen, slik at vi kan råde våre kunder til den beste strømavtalen basert på deres behov: forbruk, pris og miljø.